Stranice :)

Thursday, July 4, 2013

Delena-Demi i Selena/Jelena-Justin i Selena

Paa ljudi,jos nema nista novo u vezi Selene,samo znam da je neki dan vidjena na aerodromu,nisam sigurna gde i niko ne zna kuda je otisla. :(

Neki ce verovatno primetiti da sam malo promenila blog,sad je skroz crn,bel,crven, te su boje samo da se uklopi u Selenine slike,koje su novijeg datuma :) Nadam se da vam se svidja :)



 Svi vec znate Demetriu Lovato,poznatiju kao Demi Lovato.
Ona i Selena su BFF(bestfriendsforever). Upoznale su se jos davno,na snimanju serije Barney & Friends. Tu su i Selena i Demi pocele karijeru :) Njih dve su nazvane Delena :D
Pa,kad vec nema ozbiljnijih vesti,odlucila sam da stavim neke slike :D




Ahh,10 minuta sam redala i odlucivala koje slike da stavim :O
 _______________________________________________
________________________________________________

A sada,red na JELENU! :D
Ja iskreno podrzavam Jelenu, jer dok su oni bili zajedno i Sel i Jus su svaki dan bili srecni,a sada Justin svaki malo u nekim problemima,a i slatki su :D Po meni :)
Pa svi 100% znate Justina,ima puno hejtera,i bila sam jedan,a to sam govorila samo da se uklopim u drustvo,jer svi su ga hejtovali i kao bili su face -.- Ali iskreno Justin prelepo peva,ima preko 40.000.000 Beliebera i tako.
Belieberi su fanovi Justina kao sto smo mi Selenatori<3
Ja ne znam sto ja vama ovo pricam kad vi vec znate :P
Al evo nekih slika :D






I molim vas odvojite malo vremena da procitate ovu kratku ''pricu''.
Mislim da ce Selenatore nekako potresti,ja sam umalo pocela plakati :(
Radi se o tome kako su Sel i Jus bili srecni zajedno,a Belieberi su stalno
hejtovali Selenu,a ona nije obracala paznju. Ali ovo je vecinom
upuceno Belieberima,ali samo par minuta :'(
Ali sliku morate download jer je los kvalitet
i nista se ne moze procitati. :/
Download ce te tako sto na sliku desni klik,
i onda idete na "Sacuvaj sliku" ili "Save image",
ili "Save picture"...Nisam sigurna kako pise na
engleskom jer je meni na srpskom :)
I onda samo Save :D
----------------------------------
Bas me zanima vase misljenje o Jeleni,pa mozete
glasati na ovom blogu,na anketi koja se nalazi sa strane :D
Glasanje je do 10.07 :D
Cenim vase misljenje ;D
Sel we love you <333

2 comments:

  1. Hvala sto si rekla,jer ja ne bih primetila :) Prepisacu pa cu objaviti :)

    ReplyDelete